قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کاربر گرامی ضمن قدردانی از حسن توجه و اعتماد شما ، لطفا برای استفاده هر چه بهتر از وب سایت موارد زیر را بررسی فرمایید.فروشگاه ست لوکس  از مرحله تامین ، فروش و خدمات پس از فروش محصول همراه شما خواهد بود  فروشگاه اینترنتی ست لوکس ضمن تضمین اصالت و کیفیت کالا ، پس از فروش در کنار خریداران محترم بوده و امکان مشاوره آنلاین را نیز برای علاقمندان پیش از خرید فراهم نموده است.

 

ثبت ایده

نوع کسب و کار وب سایت ست لوکس ثبت شده و مختص به همین وب سایت می باشد هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

 

محتویات

تمامی اطلاعات و محتویات این وب سایت اعم از متنی ، ویدئویی و اطلاعات فنی پیرامون محصولات الکترونیکی از وب سایت رسمی برندهای لوازم الکترونیکی یا شرکت های سازنده و سایر منابع مجاز با ذکر منبع اخذ گردیده و مالکیت معنوی محتویاتی که توسط ست لوکس ترجمه یا تولید شده است متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از آن پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

قوانین عمومی

کلیه اصول و فعالیت های ست لوکس مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و نیز حامی حقوق مصرف کننده می باشد . کاربر یا مشتری ضمن الزام به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ، جهت هر گونه فعالیت در وب سایت و استفاده از امکانات آن موظف به مطالعه دقیق و پذیرش قوانین و مقررات مندرج می باشد. ثبت نام و استفاده خدمات توسط کاربر به منزله تایید تمامی شرایط ، قوانین و مقررات مندرج در این وب سایت بوده و با توجه به اینکه قوانین و دستورالعمل های مذکور ممکن است تغییراتی داشته باشد لذا کاربر موظف است به صورت دوره ای یا در هر بار استفاده از تمامی امکانات وب سایت مجددا آنرا رویت نماید. استفاده از امکانات سایت ، خرید کالا و خدمات ، منوط به پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات درج شده در وب سایت و ثبت اطلاعات واقعی می باشد و مشتری ملزم می باشد که برای ثبت نام، نام و نام خانوادگی واقعی خود ، آدرس،کدپستی، شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات کارت اعتباری معتبر را وارد نماید. در غیر این صورت به مشتری با اطلاعات جعلی خدمات یا کالایی تعلق نخواهد گرفت.

 

فروشنده :

فروش و توزیع تمامی کالاها و خدمات موجود در این وب سایت به طور مستقیم و بدون واسطه، توسط ست لوکس به مشتری صورت میگیرد.

 

علامت تجاری

علامت تجاری (لوگو) موجود در هدر ، فوتر و یا سایر بخش های سایت ثبت شده برای فروشگاه ست لوکس می باشد.

 

حریم شخصی

لطفا جهت حفظ حریم شخصی و استفاده از امکانات وب سایت قسمت مربوط به حریم شخصی در همین قسمت وب سایت را ملاحظه فرمایید.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که کاربر در وب سایت ست لوکس اطلاعات خود را ثبت کند و یا ایمیل و پیامی از روی کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه خود برای ما ارسال نماید به منزله تایید برقراری ارتباط الکترونیکی با ست لوکس می باشد و نیز موافقت خود را جهت دریافت ارتباطات الکترونیکی متقابل از طرف ما اعم از : ایمیل، پیامک روی تلفن همراه و یا اطلاعیه ها و پیفام ها در این سایت و یا از طریق دیگر مانند مرکز پیام ما و باشگاه مشتریان اعلام نموده است.

 

هشدار امنیتی در خصوص صفحات و ایمیل های جعلی

آدرس وب سایت ست لوکس : http://www.setlux.com می باشد و نیز ایمیل های ارسالی از طرف ما با آدرس های info@setlux.com ،no-replay@setlux.com , support@setlux.com مشخص شده اند. . لذا مسئولیت اطلاعات دریافتی و ثبتی کاربر توسط ایمیل های و سایت های جعلی با عنوان های مشابه به عهده این فروشگاه نخواهد بود.

 

سلب فروش از طریق واسط و نماینده

فروش محصولات ست لوکس از طریق همین وب سایت و فروشگاه حضوری معرفی شده در بالا به طور مستقیم صورت گرفته و هر گونه فروش دیگری از طریق سایر وب سایت ها و فروشگاه ها تحت عنوان و آرم ست لوکس و یا با برچسب و بسته بندی همراه با آرم ست لوکس غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

 

موجود بودن کالا

تمامی کالاهایی که در وب سایت دارای قیمت هستند در انبار ست لوکس موجود می باشند و کاربر به راحتی می تواند آن را خریداری نماید. چنانچه کاربر سفارش خود را کامل ننماید و بعد از مدتی سعی در تکمیل سفارش کند ممکن است آن کالا ، دیگر در وب سایت موجود نباشد . لذا می تواند از طریق تماس تلفنی و یا از طریق ایمیل و پروفایل کاربری از موجود شدن دوباره کالا مطلع گردد.

 

توضیحات کالا

ست لوکس همواره سعی دارد اطلاعات جامع و دقیقی پیرامون هر کالا در اختیار کاربر قرار دهد .با این حال نمی توان تضمین نمود که تمامی اطلاعات کاملاً عاری از خطا باشد. پیشنهاد میگردد اگر کاربر در صحت اطلاعات محصولی تردید داشت از طریق پشتبانی آنلاین یا تماس با شماره تلفن : 02126403359 اطلاعات دقیق را کسب نمابد.

 

مشاوره در خرید و استفاده از کالا

کاربر این امکان را خواهد داشت جهت حصول اطمینان از انتخاب صحیح کالای مورد نظر جهت مشاوره با همکاران ما در ساعات مشخص شده گفتگوی آنلاین و یا تماس تلفنی داشته باشد و همچنین پس از خرید جهت دریافت راهنمایی در استفاده از کالا نیز می تواند از همان شیوه ها با فروشگاه در ارتباط باشد.

 

گارانتی و ضمانت

گارانتی محصول شامل گارانتی های ثبت شده برای هر محصول در قسمت انتخاب گارانتی می باشد که کاربر با انتخاب آن ، هزینه پرداخت آن گارانتی را تایید نموده است گرچه ممکن است رایگان و تغییری در قیمت کالا نداشته باشد و نیز فقط مواردی که در آن گارانتی مرتبط قید شده به کاربر ارائه میگردد.

 

قیمت گذاری

رقمی که در کنار کالای مورد نظر درج گردیده است به عنوان قیمت نهایی کالا محسوب میشود البته چنانچه تخفیفی به آن کالا اختصاص یابد قیمت نیز پس از کسر مبلغ مورد نظر مجددا محاسبه شده و مبلغ نهایی که در فاکتور مشتری ثبت می شود بعد از همان تخفیف است . با توجه به اینکه اکثر قیمت ها معمولا هر روز بروزرسانی میگردند ، اگر سفارش شما تکمیل نشده است و قیمت به روزرسانی شده ، قیمت جدید در فاکتور شما لحاظ میگردد. توضیحا اینکه کاربر موظف است در تمام مراحل خرید کالا به قیمت درج شده و واحد آن اعم از “ریال” و “تومان” دقت کافی داشته باشد در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد.

 

ثبت نام

ثبت نام شامل تکمیل فرم ثبت نام توسط کاربر می باشد که تنها لازم است فقط یکبار انجام گیرد و تمامی اطلاعات اعم از نام ، ایمیل ، آدرس و کارت اعتباری و … باید به صورت صحیح و واقعی در وب سایت درج گردد در غیر اینصورت تمامی مسئولیت ناشی از عدم ورود اطلاعات صحیح و واقعی به عهده کاربر می باشد.

 

انتخاب کالا و ثبت نهایی سفارش

کاربری که در وب سایت ثبت نام نموده این امکان را خواهد داشت تا با انتخاب و تکمیل سفارش ، کالای مورد نظر خود را خرید نماید. سفارش زمانی نهایی می گردد که کاربر پس از مطالعه و بررسی دقیق و حصول اطمینان از انتخاب کالای موردنظر و تعداد آن به همراه گارانتی مربوطه (چنانچه شامل گارانتی باشد) آن را در سبد خرید مشاهده نموده و فاکتور و خرید خود را تایید نماید و سپس یکی از روش های پرداخت و بعد از آن یکی از روش های ارسال را انتخاب نماید و بعد از تایید نهایی تمامی این مراحل و دریافت ایمیل یا پیامک از طرف ست لوکس می تواند از خرید و دریافت کالا اطمینان حاصل نماید. با توجه به اینکه هدف ما رضایتمندی مشتری و ارائه بهترین خدمات به ایشان می باشد هر کدام از این موارد از طرف کاربر به صورت نادرست و ناقص انجام گیرد کاربر نمیتواند ادعایی در خصوص عدم دریافت کالای مورد نظر داشته باشد. اما می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که همکاران ما در واحد پشتیبابی همواره پاسخگو و راهنمای شما خواهند بود .

 

پرداخت و تحویل سفارش

پرداخت در مرحله اول شامل انتخاب یکی از روش های پرداخت می باشد چنانچه پرداخت آنلاین انتخاب گردد بایستی تمامی مراحل پرداخت آنلاین اعم از ورود به درگاه بانک و ثبت اطلاعات کارت اعتباری ، کسر مبلغ از کارت و پردازش اطلاعات توسط بانک کامل صورت گیرد تا عملیات پرداخت آنلاین به درستی انجام شده باشد . چنانچه خطایی هنگام پردازش در صفحه بانک رخ دهد یا مبلغی از کارت مشتری کسر نمی گردد و یا مبلغ کسر شده توسط بانک به همان حساب بر میگردد. ولی عملیات خرید و پرداخت آنلاین ناقص صورت گرفته است. بعد از پرداخت آنلاین به صورت کامل ست لوکس موظف به ارسال و تحویل کالای مورد نظر مشتری می باشد. چنانچه کاربر روش های دیگری همانند پرداخت کارت به کارت یا فیش نقدی را انتخاب نماید موظف است از طریق همان بخش یا سایر قسمت های وب سایت شماره فیش و یا چهار رقم کارت خود را اعلام نماید. اگر کاربر روش پرداخت در محل را انتخاب نماید پستچی یا پیک ارسالی پس از دریافت کامل مبلغ موظف به تحویل کالا می باشد در غیر این صورت از تحویل کالا به مشتری معذور خواهد بود.

 

 

هزینه ارسال کالا

کالا با پیک موتوری یا پست ارسال می گردد که سیستم به طور اتوماتیک با توجه به نشانی خریدار نحوه ارسال را تشخیص می دهد. مقدار هزینه ارسال به رقم فاکتور بستگی دارد و ممکن است رایگان باشد یا هزینه استانداری برای آن تدر نظر گرفته شود. تایید فاکتور و ثبت نهایی سفارش به منزله تایید کرایه حمل اعم از هزینه پستی یا پیک موتوری می باشد.

 

ارسال سفارش

سفارش بعد از تایید مراحل فوق به آدرسی که کاربر در وب سایت برای کالای مورد نظر ثبت نموده است ارسال می گردد. همکاران ما در واحد های پستی و یا پیک های موتوری تمامی تلاش خود را جهت به موقع و سالم رساندن کالا می نمایند ولی چنانچه نشانی توسط خود کاربر به اشتباه در وب سایت درج گردیده باشد مسئولیت عدم دریافت کالا با کاربر بوده و اگر کرایه و یا هزینه پستی به آن تعلق گیرد مسئول پرداخت آن خود خریدار است. چنانچه در ساعاتی که کاربر در وب سایت مشخص نموده است یا با او تماس گرفته و هماهنگ شده ولی در محل حضور نداشته باشد و اگر همکاران ما در واحد های ارسال ، طی تماس تلفنی هم موفق به هماهنگی و تحویل کالا نشوند ، در ساعت یا روزی دیگر با خریدار مجددا هماهنگ خواهد شد چنانچه تاخیر در تحویل از سمت فروشنده باشد ارسال مجدد هیچ گونه هزینه ای نخواهد داشت اما اگر خود کاربر به اشتباه ساعت های تحویل را اعلام کرده باشد و همانطور که گفته شد بعد از هماهنگی در محل حضور نداشته باشد کالا مجددا ارسال می گردد ولی در مواردی ممکن است هزینه ارسال مجدد کالا به فاکتور ایشان اضافه و دریافت شود .چنانچه کالا در حین ارسال توسط پیک و پست دچار شکستگی ، له شدگی و یا هر گونه مشکلی گردد مسئولیت آن به عهده ست لوکس  بوده و در اولین فرصت مجددا کالای سالم را ارسال می نماید. تحویل کالا منوط به ارائه کارت شناسایی از طرف خریدار به پستچی یا پیک می باشد تا از ارائه کالا به فرد مورد نظر اطمینان حاصل گردد.

 

 

مفقود شدن / به سرقت رفتن کالا

چنانچه کالا توسط پیک ارسال یکروزه مفقود شود و بدست خریدار نرسد مسئولیت آن متوجه فروشگاه ست لوکس بوده و بلافاصله در صورت موجود بودن ، کالای دیگری را جایگزین و یا در غیر این صورت وجه آن را به خریدار مسترد می نماید.

چنانچه کالا بعد از ارسال توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ، تیپاکس ، چاپار ، TNT و یا هر پست دیگری مفقود شود و یا به سرقت برود ، با توجه به اسناد رسید دریافت کالا ، مسئولیت آن متوجه شرکت پست و بیمه خواهد بود و گاهاً خریدار محترم ملزم است کمی تامل نماید تا وضعیت کالا مشخص شده تا در سریعترین زمان ممکن بدست ایشان برسد اما خاطر نشان می گردد با توجه به پیگیری ها و تلاش بی وقفه همکاران ما در واحد ارسال از این لحاظ هیچ گونه نگرانی برای خریدار وجود نخواهد داشت.

 

شرایط مرجوع نمودن کالا

مرجوعی با انصراف از خرید متفاوت است و شرایط انصراف از خرید در یک پاراگراف پایین تر کامل توضیح داده شده است.لطفا توجه فرمایید.

هنگامی که مشتری کالای مورد نظر خود را دریافت می نماید امضای وی به منزله رسید کالا و تاییدیه ای می باشد که کالا با سفارش او یکسان است .

مرجوعی به مرجله ای از خرید اطلاق می گردد که کالا خریداری شده ، وجه آن پرداخت گردیده و به دست خریدار رسیده ولی خریدار به دلایل ذیل قصد مرجوع نمودن کالا را دارد:

1-چنانچه کاربر به دلایل سلیقه ای یا انتخاب کالای اشتباه اعم از مدل ، رنگ ، سایز ، گارانتی و جنس از خرید منصرف شود و اگر کالا بدستش رسیده باشد بایستی قبل از اینکه پلمپ و بسته بندی کالا را باز کند به فروشگاه ست لوکس اعلام و کالا را بدون هیچ گونه

تغییری به صورت آکبند به فروشنده مرجوع نماید، در غیر اینصورت چنانچه کوچکترین تغییری در کالا ایجاد شود دست دوم محسوب شده و فروشگاه می تواند یا کالا را نپذیرد و یا بعد از بررسی  توسط کارشناسان وجه مابه تفاوت آن کالا با کالای نو را از خریدار

کسر نماید . بویژه در خصوص کالاهای الکترونیک.

2-در خصوص گروه پوشاک چنانچه خریدار بعد از امتحان کردن آن متوجه شود سایز اشتباه است انصراف از خرید یا مرجوع نمودن کالا مانعی ندارد ولی نباید لیبل ، تگ و یا مارک لباس و یا بسته بندی بندی آن از بین رفته و یا آسیبی به آن وارد شده باشد فقط اگر درب و پلمپ بسته بندی باز شده باشد و کالا به همان شکل اولیه باشد مشکلی نداشته ولی باید تمام ملزومات و ضمائم آن همراه کالا مرجوع گردد.

3- مرجوعی به دلیل مشکل ظاهری و عملکردی در کالا : چنانچه کالا الکترونیکی باشد اعم از گوشی ، تبلت و ساعت هوشمند و … با توجه به نوع گارانتی قید شده در فاکتور از 7 روز تا یکماه و برای کالاهای غیر الکترونیکی 24 یا حداکثر تا 48 ساعت مهلت تست خواهد داشت . چنانچه در مدت قید شده ، کالا دچار مشکلی در کارکرد شود همکاران ما در واحد پشتیبانی مشاوره لازم را به شما ارائه خواهند داد تا مشکل برطرف شود در غیر اینصورت خریدار می تواند کالا را همراه با ضمائم ، ملزومات و بسته بندی اولیه مرجوع نماید تا در صورت موجود بودن کالا برایش تعویض و یا در صورت عدم موجودی وجه آن مسترد گردد .

بعد از گذشت مدت مشخص شده برای تست نیز می توانند از طریق تماس با واحد خدمات پس از فروش درخواست ها و ایراد های احتمالی کالا دریافتی خود را رفع نمایند.چنانچه پس از بازکردن بسته بندی کالا متوجه شکستگی ، له شدگی و آب خوردگی محصول شدند تا 24 ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارند آن را به فروشگاه ست لوکس اطلاع داده و نیز کالای معیوب را با تمام ضمائم و ملزومات برای ما توسط پس کرایه (که هزینه آن به عهده خودمان خواهد بود) ، ارسال نمایند، کالای مشکل دار توسط تیم  مجرب کارشناسی  بررسی می شود چنانچه تا قبل از رسیدن کالا به خریدار آسیب دیده باشد مسئولیت آن به عهده ست لوکس و شرکت پست مربوطه می باشد و کالای دیگری سریعا برای خریدار با هزینه ست لوکس ارسال می گردد و اما در غیر اینصورت اگر آسیب کالا از سمت خریدار باشد تمام هزینه ها حتی کرایه های حمل را خود به عهده خواهد داشت.

 

انصراف از خرید

انصراف از خرید یعنی : خریدار پس از ثبت سفارش نهایی کالا و قبل از اینکه کالا برایش ارسال گردد و یا قبل از اینکه بدستش برسد چنانچه به هر دلیلی اعم از سلیقه ای ، تغییر در سفارش ، انتخاب کالای اشتباه اعم از رنگ ، مدل ، جنس و یا اندازه کالا از خرید منصرف شود می تواند انصراف خود را در وب سایت اعلام  و یا از طریق ارتباط با همکاران ما پیگیری نماید و وجه پرداختی به ایشان باز خواهد گشت .

لطفا به نکات زیر توجه فرمایید :

1-اگر بلافاصله بعد از ثبت سفارش و یا قبل از رسیدن کالا دست خریدار ، ایشان از خرید

منصرف شود هیچ گونه مشکلی نداشته و چنانچه وجه آن پیش پرداخت یاشد ، خرید فورا لغو شده و وجه آن حداکثر تا 24 ساعت به حسابش مسترد می گردد.

2-اما اگر خریدار بعد از رسیدن کالا به دستش تصمیم به انصراف از خرید بگیرد ، دیگر مشمول انصراف از خرید نمی گردد و به شرایط کالای مرجوعی ارجاع داده می شود.که در بالاتر ذکر شده لطفا مطالعه فرمایید.

 

 

حفظ حریم شخصی

ضمن قدردانی از حسن اعتماد شما جهت ارائه اطلاعات به ست لوکس ، اطلاعاتی که توسط کاربر در این وب سایت ثبت شده است نزد ست لوکس محفوظ می باشد و نیز متعهد میگردد که این اطلاعات فقط در راستای ارائه هر چه بهتر خدمت رسانی وب سایت به مشتری باشد و با رضایت خود ایشان استفاده گردد . ست لوکس به هیچ وجه اطلاعات شخصی ، هویتی و یا حتی سوابق خرید مشتریان را نه تنها با هیچ وبسایتی بلکه با هیچ شخص حقیقی و حقوقی نیز به اشتراک نخواهد گذشت. ست لوکس از موارد زیر به این جهت استفاده می نماید :
1- ایمیل کاربر : تاییدیه ثبت نام کاربر – ارسال اطلاعات سفارش و خرید کالا و ارسال خبرنامه و جشنواره ها و تخفیف ها .
2- شماره موبایل کاربر: جهت ارسال اطلاعات خرید و تماس برای هماهنگی در خصوص تحویل کالا.
3- نشانی کاربر . نشانی کاربر جهت ارسال کالا می باشد.
4- اطلاعات کارت اعتباری . اطلاعات کارت اعتباری نزد بانک پذیرنده محفوظ می باشد و چنانچه در جایی اطلاعات کارت و پرداخت از مشتری دریافت گردد جهت صحت پرداخت وجه کالا بوده و به هیچ عنوان در هیچ جای دیگری با هیچ عنوانی استفاده نخواهد شد.
هشدار های امنیتی
در طول ثبت نام و پرداخت آنلاین لطفا از امنیت سیستمی که با آن عملیات فوق را انجام می دهید اطمینان کامل حاصل نمایید .
1- ترجیحا همیشه با سیستم شخصی خود عملیات ثبت اطلاعات و خرید را انجام دهید.
2- از پسوردهای پیچیده که تشکیل شده از کاراکتر و عدد و حروف کوچک و بزرگ می باشند استفاده نمایید بهتر است.
3- مطمئن شوید آیا به شبکه ایی که متصل هستید امن است یا اینکه ممکن است اطلاعات شما را بررسی و ذخیره نمایند.
4- مطمئن شوید بد افزارهای جاسوسی و سرقت اطلاعات بر روی سیستم شما نصب نباشد .
5- برای پرداخت های آنلاین قبل از انجام عملیات ،صفحات راهنمای پرداخت بانک ها را مطالعه نمایید.
6- از کیبورد مجازی استفاده نمایید.
7- اگر پرداخت از طریق گوشی تلفن همراه و یا تبلت انجام میگیرد از شارژ کافی آن برای عملیات خرید اطمینان حاصل نمایید.
8- از ارائه اطلاعات امنیتی ثبت شده خود در وب سایت به دیگران خودداری نمایید.

 

قوانین مربوط به سایر مطالب ارسالی از طرف کاربر

کاربر این امکان را خواهد داشت تا برای محصولات و سایر محتوای وب سایت به زبان فارسی نظر ثبت و یا در نظر سنجی ها شرکت کند و نیز امکان درج پرسش و پاسخی پیرامون محصولات و خدمات وب سایت را نیزخواهد داشت. لذا کاربر ضمن تعهد به اینکه مطالب درج شده مطابق موازین جمهوری اسلامی ایران می باشد از نوشتن هر گونه نظر توهین آمیز و استفاده از متنون نامناسب کاملا خودداری نماید در غیر اینصورت مطلب ارسالی وی در وب سایت نمایش داده نخواهد شد و نیز اگر به دفعات تکرار شود پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

×